Про стан організації розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації Запорізької ОДПІ ГУ ДФС
І. Аналіз письмових звернень громадян
За січень-грудень 2016 року до Запорізької ОДПІ надійшло 52 письмових звернення громадян, що на 3 звернення меньше, ніж за відповідний період 2015 року (55), з них: 52 заява ( 100 %), 0 скарг ( 0 %), 0 пропозицій ( 0 %). По 50 зверненням відповіді надані в встановлений термін, по 2 зверненням термін відповіді ще не настав.
З початку року до Запорізької ОДПІ скарг не надходило, що дорівнює відповідному періоду 2015 року.
Під час аналізу звернень громадян, що надійшли до ОДПІ, встановлені причини, що їх зумовлюють, а саме: питання перевірки інших суб’єктів господарювання (32); інформування про ухилення від сплати податків (8); щодо єдиного податку (1); щодо єдиного соціального внеску (1); щодо акцизного податку (1); щодо плати за землю (2), щодо податкової звітності (2); про надання податкової консультації щодо подання декларації про майновий стан та доходи(1); щодо культури та культурної спадщини (1); щодо порушення трудового законодавства(1); щодо податку на нерухомість(1); щодо реєстрації та обліку платників (1).
Скарг на дії працівників за 12 міс. 2016 року не було.
З початку 2016 року до Запорізької ОДПІ надійшло три колективних звернення. Так 24.03.2016 року до ДПІ звернулись мешканці будинку №13 по вулиці Мира. На думку громадян, які звернулись, квартири за адресою м.Запоріжжя, вул. Мира, б.13, кв. 34,37 здаються в найм, податки від здійснення діяльності зі здавання житла в найм не надходять до бюджету. Також порушується громадський порядок. Копію зазначеного звернення направлено до Орджонікідзевського відділення поліції Ленінського відділу поліції ГУНП в Запорізькій області листом від 28.03.2016р. №1013/08-29-13 для розгляду питань, що входять до їх компетенції, про що було повідомлено заявників. 07.04.2016р. направлено лист до оперативного управління ДПІ у Жовтневому районі м. Запоріжжя №380/10/08-29-13-511 про встановлення фактичних мешканців квартир за адресою м.Запоріжжя вул. Миру, б.13, кв.34,37 та здійснення опитування. Працівниками Запорізької ОДПІ здійснено вихід за вищезазначеними адресами, але двері ніхто не відчинив. Власникам квартир були надіслані запрошення до декларування доходів отриманих від здачи житла в найм. Власниця квартири за адресою вул. Мира, 13-34 надала пояснення, що квартира з 2013 та по теперішній час не перебуває в оренді. Відповідь на лист ОДПІ власниками квартири за адресою вул. Мира, 13-37 не надана. Відповідь на колективне звернення надана у встановлений термін.
26.05.2016 року до Запорізької ОДПІ звернулись мешканці будинку № 9 по вул. Тбіліській, м.Запоріжжя, на думку яких ТОВ «Укрбудінвест» сплачує орендну плату за земельну ділянку, розташовану біля будинку №9 по вул. Тбіліській, в розмірі нижче ніж встановлено законодавством. З моменту вступу в силу Податкового кодексу України (далі – ПКУ) підприємству працівниками ОДПІ роз’яснювалась необхідність внесення змін до договору оренди в частині виконання вимог ст.288 ПКУ, а саме встановлення розміру орендної плати 3% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки замість 0,09 % встановлених у додатковій угоді. За результатами проведеної роботи та роз’яснення законодавства керівництвом ТОВ «Укрбудінвест» укладено додатковий договір від 15.12.2015р. №201505000500529 до договору оренди землі від 13.06.2006р. №040626100511, в якому встановлено орендну плату в розмірі 88542,07 грн, що складає 3% нормативної грошової оцінки земельної ділянки в цінах 2015р. Річна задекларована сума орендної плати за землю на 2016р. складає 126880,7 грн., також повідомляємо, що 20.01.2016р. ТОВ «Укрбудінвест» звернулося із заявою до управління Держгеокадастру у Запорізькому районі стосовно отримання витягу з технічної документації щодо нормативної грошової оцінки земельної ділянки у відповідності до вимог рішення Запорізької міської ради №7 від 30.06.2015р., однак станом на 20.12.2016р. витяг знаходиться в роботі.
20.07.2016 року до Запорізької ОДПІ звернулись члени садівничого кооперативу «Мотобудівельник-2». На думку звернувшихся громадян посадові особи садівничого кооператива "Моторобудівельник-2" не сплачують податки з додаткових доходів. Запорізькою ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області на адресу керівника садівничого кооперативу "Моторобудівельник -2" направлено запит про надання копій документів про фінансово-господарську діяльність за період з 2013 року по теперішній час. Станом на 20.12.2016 року лист не отриман та повернут поштовим відділенням, у зв’язку з закінченням терміну зберігання. Згідно з пп.. 350.1.12. п.350.1. ст.350 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VI (зі змінами та доповненнями) та п.1.4.5. наказу ДФС України від 31.07.2014 р. №22 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо порядку взаємодії між підрозділами органів державної фіскальної служби при організації, проведенні та реалізації матеріалів перевірок платників податків», 22.09.2016 року направлено службовий лист № 3389 до оперативного управління Запорізької ОДПІ про вжиття заходів щодо встановлення фактичного місцезнаходження керівника садівничого кооперативу «Мостобудівник-2» Садового С.
Відповіді на колективні звернення надані у встановлений термін.
У порівнянні з минулим роком кількість колективних звернень за 12 місяців 2016 року збільшилось на одне звернення.
Питома вага колективних звернень в загальній кількості звернень складає 5,7 відсотка від загальній кількості звернень.
Дані про колективні звернення доведені у таблиці 4.
Повторних, неодноразових звернень до Запорізької ОДПІ за 12 місяців 2016 року не надходило.
ІІ. Проведення особистого прийому громадян.
Особистий прийом громадян в податковій інспекції проводиться згідно з затвердженим графіком. Графік особистого прийому громадян розміщується на інформаційних стендах у приміщенні Запорізької ОДПІ та оприлюднюється у засобах масової інформації.
За 12 місяців 2016 року проведено 4 особистих прийома громадян. Питання, розглянуті на особистих прийомах, стосувались контрольно-перевірочної роботи, плати за землю, податка на додану вартість та єдиного соціального внеску.
Повторних, неодноразових та колективних письмових звернень громадян під час особистих прийомів не надходило.
Протягом січня - грудня 2016 року скарг, заявлених на особистому прийомі не було.
ІІІ. Аналіз недоліків та порушень у зверненнях громадян та вжиті заходи.
Протягом січня – грудня 2016року звернень , в яких йдеться про недоліки у роботі посадових осіб не було.
Протягом 12 місяців 2016 року, фактів недоліків та порушень положень Закону України «Про звернення громадян» не було.
- Жалоба
- 257
- nalogovaya от