Розгляд звернень та забезпечення доступу до публічної інформації Запорізької ОДПІ ГУ ДФС
За січень-серпень 2016 року до Запорізької ОДПІ надійшло 38 письмових зверненнь громадян, що дорівнює відповідному періоду 2015 року (38), з них: 38 заява ( 100 %), 0 скарг ( 0 %), 0 пропозицій ( 0 %). По 35 зверненням відповіді надані в встановлений термін, по 3 зверненням термін відповіді ще не настав. З початку року до Запорізької ОДПІ скарг не надходило, що дорівнює відповідному періоду 2016 року.
Під час аналізу звернень громадян, що надійшли до ОДПІ, встановлені причини, що їх зумовлюють, а саме: питання перевірки інших суб’єктів господарювання (22); інформування про ухилення від сплати податків (6); щодо єдиного податку (1); щодо єдиного соціального внеску (1); щодо акцизного податку (1); щодо плати за землю (2), щодо податкової звітності (1); про надання податкової консультації щодо подання декларації про майновий стан та доходи(1); щодо культури та культурної спадщини(1); щодо порушення трудового законодавства(1); щодо податку на нерухомість(1).
З початку 2016 року до Запорізької ОДПІ надійшло три колективних звернення. У порівнянні з минулим роком кількість колективних звернень за 8 місяців 2016 року збільшилось на два звернення. Питома вага колективних звернень в загальній кількості звернень складає 9,6 відсотка від загальній кількості звернень.
Повторних, неодноразових звернень до Запорізької ОДПІ за 8 місяців 2016 року не надходило.
Особистий прийом громадян в податковій інспекції проводиться згідно з затвердженим графіком. Графік особистого прийому громадян розміщується на інформаційних стендах у приміщенні Запорізької ОДПІ та оприлюднюється у засобах масової інформації.
Протягом січня – серпня 2016року звернень , в яких йдеться про недоліки у роботі посадових осіб не було.
- Жалоба
- 325
- nalogovaya от