Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян
За січень-листопад 2016 року до Запорізької ОДПІ надійшло 49 письмових звернень громадян, що дорівнює відповідному періоду 2015 року (49), з них: 49 заява ( 100 %), 0 скарг ( 0 %), 0 пропозицій ( 0 %). По 43 зверненням відповіді надані в встановлений термін, по 6 зверненням термін відповіді ще не настав.
З початку року до Запорізької ОДПІ скарг не надходило, що дорівнює відповідному періоду 2015 року.
Під час аналізу звернень громадян, що надійшли до ОДПІ, встановлені причини, що їх зумовлюють, а саме: питання перевірки інших суб’єктів господарювання (31); інформування про ухилення від сплати податків (7); щодо єдиного податку (1); щодо єдиного соціального внеску (1); щодо акцизного податку (1); щодо плати за землю (2), щодо податкової звітності (2); про надання податкової консультації щодо подання декларації про майновий стан та доходи(1); щодо культури та культурної спадщини (1); щодо порушення трудового законодавства(1); щодо податку на нерухомість(1); щодо реєстрації та обліку платників (1).
Скарг на дії працівників за 11 міс. 2016 року не було.
З початку 2016 року до Запорізької ОДПІ надійшло три колективних звернення. Відповіді на колективні звернення надані у встановлений термін. У порівнянні з минулим роком кількість колективних звернень за 11 місяців 2016 року збільшилось на одне звернення. Питома вага колективних звернень в загальній кількості звернень складає 6,1 відсотка від загальній кількості звернень.
Повторних, неодноразових звернень до Запорізької ОДПІ за 11 місяців 2016 року не надходило.
Особистий прийом громадян в податковій інспекції проводиться згідно з затвердженим графіком. Графік особистого прийому громадян розміщується на інформаційних стендах у приміщенні Запорізької ОДПІ та оприлюднюється у засобах масової інформації.
- Жалоба
- 289
- nalogovaya от