Найчастіше платники звертаються щодо звітності та реєстрації накладних – з початку року надійшло 32 звернення, з приводу роботи органів ДФС – 20 сигналів, стосовно електронного адміністрування ПДВ – 18 повідомлень, стосовно реєстрації платником ПДВ – 5 та одне повідомлення щодо корупційних дій, проте за результатами проведеної перевірки інформація про корупцію не підтвердилася.
Нагадаємо, всеукраїнський сервіс "Пульс" – це один з інструментів боротьби з корупцією в органах ДФС. На "гарячу телефонну лінію" можуть звертатися представники бізнесу та громадськості щодо роботи податкових та митних органів. "Пульс" працює за принципом зворотного зв'язку – оператори не тільки приймуть звернення, але і повідомлять про результати перевірки та вжиті заходи.
Номер цілодобової телефонної лінії: (044) 284-00-07.