Найбільше представники бізнесу зверталися щодо звітності та реєстрації накладних – 32 сигнали, стосовно роботи органів ДФС – 21, щодо системи електронного адміністрування ПДВ надійшло 18 повідомлень, з приводу реєстрації платником ПДВ – 5. Крім того, отримано одне звернення щодо корупційних дій з боку співробітника фіскальної служби, натомість за результатом проведеної перевірки інформація на предмет проявів корупції не підтвердилася.
У травні поточного року на сервіс "Пульс" надійшло 1 звернення, яке стосувалося роботи органів ДФС.
Нагадаємо, "гарячу телефонну лінію" можна звертатися щодо роботи податкових та митних органів. "Пульс" працює за принципом зворотного зв'язку – оператори не тільки приймуть звернення, але і повідомлять про результати перевірки та вжиті заходи.
Телефонна лінія працює цілодобово: (044) 284-00-07.