Запоріжці подвоїли активність звернень до сервісу "Пульс"
На даний час органами ДФС України закрито 59 звернень у зв’язку з вирішенням питань, по 6 випадкам розгляд триває.
Найчастіше громадяни телефонують на "гарячу лінію" Державної фіскальної служби з приводу звітності та реєстрації накладних – за січень-березень поточного року надійшло 27 звернень, щодо роботи органів ДФС зафіксовано 17 сигналів, з питань системи електронного адміністрування ПДВ отримано 16 повідомлень, стосовно реєстрації платником ПДВ – 5.
Всеукраїнський сервіс "Пульс" займає важливе місце у системі послуг Державної фіскальної служби України як один з інструментів боротьби з корупцією в органах ДФС. На "гарячу телефонну лінію" звертаються представники бізнесу та громадськості щодо роботи податкових та митних органів. "Пульс" працює за принципом зворотного зв'язку – оператори не тільки приймуть звернення, але і повідомлять про результати перевірки та вжиті заходи.
Номер цілодобової телефонної лінії: (044) 284-00-07.
- Жалоба
- 432
- nalogovaya от