Оператори сервісу "Пульс" прийняли понад 40 сигналів від запорізьких платників
За січень-лютий 2016 року на антикорупційний сервіс "Пульс" надійшло 41 повідомлення, пов'язане із Запорізькою областю. Тільки за лютий 2016 року оператори "Пульсу" прийняли 22 звернення від запоріжців.
Як свідчить статистика, у 2016 році платники частіше почали звертатися на всеукраїнську "гарячу лінію" ДФС України. Так, з початку цього року від представників запорізького бізнесу та громадськості надійшло на 16 сигналів більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Наразі із загальної кількості звернень 36 вирішено, ще по п'яти питаннях запорізьких заявників триває розгляд.
Зокрема, найчастіше платники звертаються щодо звітності та реєстрації накладних – за січень-лютий 2016 року надійшло 19 звернень, стосовно електронного адміністрування ПДВ – 10 повідомлень, щодо роботи органів ДФС – 10 сигналів, стосовно реєстрації платником ПДВ – 2.
Нагадаємо, всеукраїнський сервіс "Пульс" – це один з інструментів боротьби з корупцією в органах ДФС. На "гарячу телефонну лінію" можуть звертатися представники бізнесу та громадськості щодо роботи податкових та митних органів. "Пульс" працює за принципом зворотного зв'язку – оператори не тільки приймуть звернення, але і повідомлять про результати перевірки та вжиті заходи.
Номер цілодобової телефонної лінії: (044) 284-00-07.
- Жалоба
- 434
- nalogovaya от