«Електронний кабiнет платника» (оновлена версія)
«Електронний кабiнет платника» (далi – ЕКП) – сервiс за допомогою якого здійснюється взаємодія органів ДФС та платників податкiв у режимi реального часу та який сприяє правильному i зручному обчисленню та своєчаснiй сплатi податкiв i зборiв (обов’язкових платежiв).
Знайти ЕКП можна за адресою cabinet.sfs.gov.ua, а також на офіційному веб-порталі ДФС України.
ЕКП складається із двох функціональних частин:
- відкрита (загальнодоступна).
- приватна (особистий кабінет).
Через відкриту частину ЕКП доступні такі можливості для платника (громадянина):
- Ознайомитись з останніми новинами (нововведеннями) ЕКП.
- Скористатися інформацією з реєстрів, що є загальнодоступними: - дані про взяття на облік платників; - реєстр срахувальників; - дані реєстру платників ПДВ; -реєстр платників єдиного податку; - інформація про РРО; - інформація про книги ОРО; - дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального.
Робота у приватній частині (особистий кабінет) здійснюється з використанням електронного цифрового підпису.
Електронний цифровий підпис можна отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів.
Після ідентифікації особи в залежності від типу платника доступні наступні розділи: 1. Новини. 2. Інформація з реєстрів. 3. Податковий календар. 4. Бланки податкової звітності. 5. Декларація про майновий стан. 6. Контакти та адреси центрів обслуговування платників (далі – ЦОП). 7. Облікові дані платника. 8. Звітність. 9. Вхідні/вихідні документи. 10. Листування з органами ДФС. 11. Подання заяв, запитів для отримання інформації. 12. Стан розрахунків з бюджетом. 13. Реєстрація податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних. 14. Сервіси системи «Електронного адміністрування ПДВ» (СЕА ПДВ) для платників ПДВ). 15. Сервіси системи «Електронного адміністрування реалізації пального (СЕА РП).
- Жалоба
- 310
- nalogovaya от