Робоча зустріч: "Як мають діяти неприбуткові організації для збереження свого статусу"
З нового року діяльність неприбуткових організацій регулюватиметься зміненими нормами законодавства. Найбільш актуальні аспекти цих новацій стали предметом обговорення на робочій зустрічі, яка відбулася у Головному управлінні ДФС у Запорізькій області за участю фахівців фіскальної служби області, Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Запорізькій області та членів обласної координаційної ради з питань розвитку підприємництва.
Заступник начальника управління податків і зборів з юридичних осіб ГУ ДФС у Запорізькій області Ольга Богданова наголосила на тому, що основні норми, які регулюють новий порядок, визначені п. 133.4 ст. 133 Податкового кодексу України. Для того, щоби організація була включена до нового Реєстру, необхідно до 1 січня 2017 року привести її установчі документи у відповідність з вимогами Податкового Кодексу та подати копії таких документів контролюючому органу.
Учасники зустрічі обговорили численні питання, які виникають у представників неприбуткових організацій під час проходження цієї процедури.
Крім того, були розглянуті основні аспекти діяльності за новими правилами, зокрема, подання звітності, особливості виплат неприбутковою організацією доходів, відповідальність за порушення під час перерозподілу прибутку, наслідком якого є виключення з Реєстру неприбуткових установ та організацій.
Як наголосила заступник начальника юридичного управління Ганна Андросович, однією із головних вимог, дотримання якої дозволяє зберегти статус неприбутковості – є те, що організація повинна провадити свою діяльність виключно у межах завдань, визначених статутними документами із дотриманням норм Податкового кодексу України (п. 133.4 ст. 133, п. 34 підрозділу 4 розділу 20).
- Жалоба
- 334
- nalogovaya от