При розповсюдженні рекламних товарів за 1 грн. платник ПДВ складає дві податкові накладні
У разі якщо база оподаткування ПДВ визначається виходячи із ціни придбання товарів і перевищує суму постачання таких товарів, визначену виходячи з їх договірної вартості, тобто ціна придбання перевищує фактичну ціну (договірну вартість) постачання, продавець складає дві податкові накладні: одну - на суму, розраховану виходячи з фактичної ціни постачання, іншу - на суму, розраховану виходячи з перевищення ціни придбання над фактичною ціною.
Податкова накладна складена на суму такого перевищення покупцю не надається. У рядках такої податкової накладної, відведених для заповнення даних покупця продавець зазначає власні дані.
Отже, у разі постачання за 1 грн товарів, придбаних/виготовлених для проведення рекламних заходів, платник ПДВ повинен нарахувати податкові зобов'язання виходячи із ціни їх придбання та скласти дві податкові накладні:
- одну - на суму податкових зобов'язань, обчислених виходячи з фактичної ціни постачання (1 гривня),
- другу - на суму податкових зобов'язань, обчислених виходячи з перевищення ціни придбання таких товарів над їх фактичною ціною.
Зазначений порядок визначений п. 188.1 ст. 188 Податкового кодексу України; п. 15 «Порядку заповнення податкової накладної» затвердженої наказом МФУ від 31.12.2015 №1307 та роз’яснено листом ДФС України від 22.07.2016 № 15920/6/99-99-15-03-02-15.
- Жалоба
- 386
- nalogovaya от