Запорізьким підприємцям роз'яснили аспекти звітності з підакцизних товарів
Актуальність теми викликана останніми змінами у законодавстві, яке регулює виробництво і продаж підакцизної продукції. Зокрема, впроваджено подання до 10 травня поточного року до органів фіскальної служби нових форм звітності виробниками і продавцями алкогольних і тютюнових товарів.
Викриваючи засідання, начальник юридичного управління Головного управління ДФС у Запорізькій області Руслан Рачинський зазначив, що статтею 16 Закону України від 19.12.1995р. №481/95-ВР "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" встановлено, що суб’єкти господарювання, які отримали передбачені цим Законом ліцензії, щомісяця до 10 числа подають до органів фіскальної служби звіт про обсяги виробництва або обігу (в тому числі імпорту та експорту) спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів за відповідними формами. Нові форми звітності затверджені наказом Міністерства фінансів України від 11.02.2016 №49.
Таку звітність подають суб’єкти господарювання, які отримали ліцензії на види діяльності, пов’язані з виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів. Нагадаємо, усього в Запорізькій області кількість діючих ліцензій на право здійснення оптової або роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами складає майже 8 тисяч.
Звіти складаються окремо за кожний місяць до 10 числа місяця, що настає за звітним, та подаються до органів фіскальної служби за основним місцем обліку суб’єкта господарювання в електронній формі. Тобто підприємці зобов’язані кожного місяця надсилати до податкових органів розгорнуту інформацію про кількісні та вартісні показники залишку та реалізації підзвітної продукції. Відповідно до ст. 17 Закону України №481 за неподання чи несвоєчасне подання звіту застосовується штраф у розмірі 17000 гривень.
Таким чином, суб’єкти господарювання, які отримали ліцензії на відповідний вид діяльності згідно із Законом №481, подають звіти за формами №1-РС, №2-РС, №3-РС, №1-ОА, №1-ОТ, №1-РА та №1-РТ починаючи з 1 по 10 травня за звітний період – квітень 2016 року.
Під час заходу спеціалісти фіскальної служби області у форматі діалогу докладно роз'яснили підприємцям особливості звітування, зокрема, заповнення розділів звітів, одиниць виміру для підзвітної продукції та інші питання.
Для зручності платників безкоштовне програмне забезпечення для можливості формування, підписання та подання нових форм звітів з 1 травня розміщено на офіційному веб-порталі ДФС України у розділі "Електронна звітність" ("Платникам податків про електронну звітність" – "Інформаційно-аналітичне забезпечення" – "Реєстр електронних форм податкових документів").
Наприкінці засідання представники ГУ ДФС області запевнили представників бізнесу, що платники можуть отримати кваліфіковану допомогу під час подання звітів у Центрах обслуговування у кожному районі міста Запоріжжя та області. Крім того, на сайті фіскальної служби та у виданні ДФС України "Вісник. Право знати все про податки і збори" №16 (за квітень 2016р.) розміщені відповідні роз'яснення щодо заповнення форм звітності.
- Жалоба
- 364
- nalogovaya от