Близько 2% рішень фіскальної служби, що оскаржувались, запорізькі платники вирішували через бізнес-омбудсмена
У Запоріжжі відбулася зустріч керівництва Запорізької облдержадміністрації, Головного управління ДФС у Запорізькій області, представників підприємств, організацій, малого та середнього підприємництва із бізнес-омбудсменом України Альгірдасом Шеметою.
Під час заходу він презентував основні завдання і результати організації, наголосивши, що основна мета Ради бізнес-омбудсмена – захист інтересів підприємництва у державних органах, сприяння боротьбі з корупцією та підвищенню інвестиційної привабливості України, а також забезпеченню прозорості ведення бізнесу.
Говорячи про результати діяльності, пан Шемета зазначив, що упродовж роботи установи з травня минулого по вересень 2016 року було розглянуто майже 1200 скарг від представників бізнесу, до розгляду з яких було прийнято дві третини, 35 з них стосувалися Запорізької області. За результатами опрацювання державними органами були виконані 74% рекомендацій Ради.
Бізнес-омбудсмен також позитивно відзначив діючу у фіскальній службі модель оскарження податкових рішень. Альгірдас Шемета підкреслив що за півтора роки до організації надійшло 15 скарг від запорізьких платників, які оскаржували рішення органів ДФС. Водночас, згідно зі статистикою Головного управління ДФС у Запорізькій області, за цей час фіскальна служба регіону прийняла від суб’єктів господарювання понад 780 заяв щодо оскарження податкових повідомлень-рішень. Тобто на рівні Ради бізнес-омбудсмена розглядалося майже 2 відсотки скарг.
Крім того, було наголошено на тісній та результативній співпраці Ради із Державною фіскальною службою України у рамках відповідного Меморандуму, який передбачає обмін інформацією між відомствами, експертну допомогу для вирішення проблем, що виникають у ході контактів представників бізнесу з податківцями.
Наприкінці зустрічі учасники від Запорізької області надали свої пропозиції та висловили проблемні питання щодо взаємодії бізнес-середовища та влади.
Коментуючи захід, заступник начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Руслан Гришко відзначив, що органи ДФС підтримують будь-які законні механізми вирішення суперечливих питань із суб'єктами господарювання, а також завжди готові до діалогу із платниками. Він також додав, що у рамках поглибленої взаємодії між фіскальною службою та запорізькими платниками до кінця року керівництвом ДФС проводитимуться регулярні зустрічі з представниками підприємств і підприємцями, з метою вивчення та сприяння вирішенню проблем бізнесу.
- Жалоба
- 342
- nalogovaya от