Майже півтисячі запоріжців письмово звернулися до фіскальної служби
Більшість із них направлено поштою (340), інші переслані за належністю від місцевих органів державної влади, правоохоронних структур, ГУ Держпродспоживслужби у Запорізькій області.
Із загальної кількості звернень 419 – індивідуальні (у яких один автор), а також 39 колективних (за підписом 613 громадян), 20 документів надійшли як анонімні.
Серед авторів листів – пенсіонери, підприємці, працівники підприємств та організацій бюджетної сфери, депутати, держслужбовці, колишні співробітники ДФС тощо.
Найчастіше до фіскальної служби зверталися аби поінформувати про ухилення від сплати податків (68,4% від загальної кількості), з метою проведення контрольно-перевірочної роботи (14,6%), а також з питань загальнодержавних та місцевих податків і зборів, ЄСВ (6,3%).
На даний час розглянуто 456 звернень, зокрема, у відповідь на 233 надано роз'яснення, 132 вирішено позитивно, 60 листів надіслано за належністю до інших державних органів, 10 повернуто авторам, 20 визнано анонімними, залишаються на виконанні 22 (термін надання відповіді не настав).
Нагадаємо, усно звернутися до ДФС можна у телефонному режимі через контакт-центр ІДД ДФС, письмові звернення громадяни мають право направити електронною чи звичайною поштою, передати особисто або через уповноважену особу, а також під час особистого прийому посадовими особами ДФС.
Більше інформації про те, як звернутися до фіскальної служби, розміщено на сайті: http://zp.sfs.gov.ua/pryimalnia-gromadian/, http://zp.sfs.gov.ua/kontakti/.
Із загальної кількості звернень 419 – індивідуальні (у яких один автор), а також 39 колективних (за підписом 613 громадян), 20 документів надійшли як анонімні.
Серед авторів листів – пенсіонери, підприємці, працівники підприємств та організацій бюджетної сфери, депутати, держслужбовці, колишні співробітники ДФС тощо.
Найчастіше до фіскальної служби зверталися аби поінформувати про ухилення від сплати податків (68,4% від загальної кількості), з метою проведення контрольно-перевірочної роботи (14,6%), а також з питань загальнодержавних та місцевих податків і зборів, ЄСВ (6,3%).
На даний час розглянуто 456 звернень, зокрема, у відповідь на 233 надано роз'яснення, 132 вирішено позитивно, 60 листів надіслано за належністю до інших державних органів, 10 повернуто авторам, 20 визнано анонімними, залишаються на виконанні 22 (термін надання відповіді не настав).
Нагадаємо, усно звернутися до ДФС можна у телефонному режимі через контакт-центр ІДД ДФС, письмові звернення громадяни мають право направити електронною чи звичайною поштою, передати особисто або через уповноважену особу, а також під час особистого прийому посадовими особами ДФС.
Більше інформації про те, як звернутися до фіскальної служби, розміщено на сайті: http://zp.sfs.gov.ua/pryimalnia-gromadian/, http://zp.sfs.gov.ua/kontakti/.
- Жалоба
- 228
- nalogovaya от