Робота зі зверненнями громадян
Аналіз письмових звернень громадян
За січень-вересень 2017 року до Запорізької ОДПІ надійшло 32 письмових звернень громадян, що на 6 зверненнь меньше, ніж за відповідний період 2016 року (38), з них: 32 заява ( 100 %), 0 скарг ( 0 %), 0 пропозицій ( 0 %). По всім зверненням відповіді надані в встановлений термін.
З початку року до Запорізької ОДПІ скарг не надходило, що дорівнює відповідному періоду 2016 року.
Під час аналізу звернень громадян, що надійшли до ОДПІ, встановлені причини, що їх зумовлюють, а саме: питання перевірки інших суб’єктів господарювання (19); інформування про ухилення від сплати податків (4); щодо податку на доходи фізичних осіб(1); щодо реєстрації та обліку платників(1); щодо відмови від реєстраційного номеру платника (4); щодо діяльності місцевих органів виконавчої влади(1), щодо умов, організації та оплати праці (1), щодо ЄСВ (1), щодо штрафних санкцій (1).
Проведення особистого прийому громадян.
Особистий прийом громадян в податковій інспекції проводиться згідно з затвердженим графіком. Графік особистого прийому громадян розміщується на інформаційних стендах у приміщенні Запорізької ОДПІ та оприлюднюється у засобах масової інформації.
Повторних, неодноразових та колективних письмових звернень громадян під час особистих прийомів не надходило.
Протягом січня - вересня 2017 року скарг, заявлених на особистому прийомі не було.
За січень-вересень 2017 року до Запорізької ОДПІ надійшло 32 письмових звернень громадян, що на 6 зверненнь меньше, ніж за відповідний період 2016 року (38), з них: 32 заява ( 100 %), 0 скарг ( 0 %), 0 пропозицій ( 0 %). По всім зверненням відповіді надані в встановлений термін.
З початку року до Запорізької ОДПІ скарг не надходило, що дорівнює відповідному періоду 2016 року.
Під час аналізу звернень громадян, що надійшли до ОДПІ, встановлені причини, що їх зумовлюють, а саме: питання перевірки інших суб’єктів господарювання (19); інформування про ухилення від сплати податків (4); щодо податку на доходи фізичних осіб(1); щодо реєстрації та обліку платників(1); щодо відмови від реєстраційного номеру платника (4); щодо діяльності місцевих органів виконавчої влади(1), щодо умов, організації та оплати праці (1), щодо ЄСВ (1), щодо штрафних санкцій (1).
Проведення особистого прийому громадян.
Особистий прийом громадян в податковій інспекції проводиться згідно з затвердженим графіком. Графік особистого прийому громадян розміщується на інформаційних стендах у приміщенні Запорізької ОДПІ та оприлюднюється у засобах масової інформації.
Повторних, неодноразових та колективних письмових звернень громадян під час особистих прийомів не надходило.
Протягом січня - вересня 2017 року скарг, заявлених на особистому прийомі не було.
- Жалоба
- 293
- nalogovaya от