Облікова картка за ф. № 1ДР
Згідно з п. 70.2 ст. 70 розд. ІІ Податкового кодексу України та п. 3 розд. ІІІ Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.12.2013 № 779 (далі – Положення), до облікової картки фізичної особи – платника податків (далі – Облікова картка) за ф.№ 1ДР (додаток 2 до Положення) та повідомлення (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) (далі – Повідомлення)
за ф. № 1П (додаток 8 до Положення) відповідно вноситься така інформація:
прізвище, ім’я, по батькові;
дата народження;
місце народження (країна, область, район, населений пункт);
місце проживання,
реквізити документа, що посвідчує особу (назва документа, серія, номер, дата видачі та уповноважений суб’єкт, що видав документ).
Для громадян України при заповненні Облікової картки за ф. № 1ДР (Заяви за ф. № 5ДР, Повідомлення за ф. №1П, Заяви за ф. № 5ДРП) використовуються дані паспорта.
Статтею 21 Закону України “Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус” (далі – Закон) передбачено, що до безконтактного електронного носія, що міститься у паспорті громадянина України, вноситься інформація, зазначена в зоні візуальної перевірки паспорта (прізвище, ім’я, по батькові особи, дата та місце народження, номер документа, дата видачі документа, уповноважений суб’єкт, що видав документ тощо) та додаткова (змінна) інформація, зокрема про місце проживання особи.
Відповідно до частини першої ст. 7 Закону зазначена інформація про особу вноситься до Єдиного державного демографічного реєстру (далі – Реєстр) та згідно з статтею 12 Закону складається у формі витягу з Реєстру довідка про внесення інформації до Реєстру та видані документи.
Водночас інформуємо, що у паспорт громадянина України у формі картки відомості про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання вносяться до безконтактного електронного носія відповідно до Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, знищення паспорта громадянина України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 302 (далі – Порядок). Згідно з частиною 9 пункту 35 Порядку документом, що підтверджує відомості для внесення додаткової (змінної) інформації до безконтактного електронного носія та у паспорт, зокрема про місце проживання – довідка органу реєстрації встановленого зразка.
Постановою Кабінету Міністрів України від 02 березня 2016 року № 207 затверджені Правила реєстрації місця проживання та Порядок передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру (далі – Правила). Ці Правила визначають механізм здійснення реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб в Україні, а також встановлюють форми необхідних для цього документів. Так, відповідно п. 23 Правил особі за її вимогою органом реєстрації видається довідка про реєстрацію місця проживання (додаток 13 до Правил).
Враховуючи викладене, фізична особа – платник податків, яка отримала паспорт нового зразка, при подачі Облікової картки за ф. № 1ДР/Повідомлення за ф. № 1П/Заяви за ф. № 5ДР або за № 5ДРП зобов’язана пред’явити відповідному контролюючому органу:
паспорт громадянина України у формі картки;
довідку про внесення інформації до Реєстру та видані документи, що складається у формі витягу з Реєстру;
довідку про реєстрацію місця проживання, видану органом реєстрації, якщо після формування витягу з Реєстру змінилися дані щодо місця проживання особи, про що була видана відповідна довідка.
за ф. № 1П (додаток 8 до Положення) відповідно вноситься така інформація:
прізвище, ім’я, по батькові;
дата народження;
місце народження (країна, область, район, населений пункт);
місце проживання,
реквізити документа, що посвідчує особу (назва документа, серія, номер, дата видачі та уповноважений суб’єкт, що видав документ).
Для громадян України при заповненні Облікової картки за ф. № 1ДР (Заяви за ф. № 5ДР, Повідомлення за ф. №1П, Заяви за ф. № 5ДРП) використовуються дані паспорта.
Статтею 21 Закону України “Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус” (далі – Закон) передбачено, що до безконтактного електронного носія, що міститься у паспорті громадянина України, вноситься інформація, зазначена в зоні візуальної перевірки паспорта (прізвище, ім’я, по батькові особи, дата та місце народження, номер документа, дата видачі документа, уповноважений суб’єкт, що видав документ тощо) та додаткова (змінна) інформація, зокрема про місце проживання особи.
Відповідно до частини першої ст. 7 Закону зазначена інформація про особу вноситься до Єдиного державного демографічного реєстру (далі – Реєстр) та згідно з статтею 12 Закону складається у формі витягу з Реєстру довідка про внесення інформації до Реєстру та видані документи.
Водночас інформуємо, що у паспорт громадянина України у формі картки відомості про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання вносяться до безконтактного електронного носія відповідно до Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, знищення паспорта громадянина України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 302 (далі – Порядок). Згідно з частиною 9 пункту 35 Порядку документом, що підтверджує відомості для внесення додаткової (змінної) інформації до безконтактного електронного носія та у паспорт, зокрема про місце проживання – довідка органу реєстрації встановленого зразка.
Постановою Кабінету Міністрів України від 02 березня 2016 року № 207 затверджені Правила реєстрації місця проживання та Порядок передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру (далі – Правила). Ці Правила визначають механізм здійснення реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб в Україні, а також встановлюють форми необхідних для цього документів. Так, відповідно п. 23 Правил особі за її вимогою органом реєстрації видається довідка про реєстрацію місця проживання (додаток 13 до Правил).
Враховуючи викладене, фізична особа – платник податків, яка отримала паспорт нового зразка, при подачі Облікової картки за ф. № 1ДР/Повідомлення за ф. № 1П/Заяви за ф. № 5ДР або за № 5ДРП зобов’язана пред’явити відповідному контролюючому органу:
паспорт громадянина України у формі картки;
довідку про внесення інформації до Реєстру та видані документи, що складається у формі витягу з Реєстру;
довідку про реєстрацію місця проживання, видану органом реєстрації, якщо після формування витягу з Реєстру змінилися дані щодо місця проживання особи, про що була видана відповідна довідка.
- nalogovaya от